czwartek, 3 maja 2012

PRZEBUDZONA

Zoey wróciła z Zaświatów, by zająć należne jej stanowisko najwyższej kapłanki Domu Nocy. Powrót dziewczyny cieszy jej przyjaciół, jednakże pojawia się obawa, czy po stracie Heatha Zoey poradzi sobie z rzeczywistością oraz czy jej związek z atrakcyjnym wojownikiem Starkiem okaże się pocieszeniem.
Tymczasem dla Stevie Rae relacje z Rephaimem, Krukiem Prześmiewcą, stają się coraz cenniejsze. Wiąże ich tajemnicze i potężne Skojarzenie. Nad  Domem Nocy wciąż czyha niebezpieczeństwo ze strony Kalony i Neferet, będącej coraz bliżej osiągnięcia nieśmiertelności.

Czytaliście już? Jakie były wasze wrażenia
; )

2 komentarze:

  1. przeczytałam już trochę dawno ;P

    każda część Domu Nocy mi się podoba ;P

    teraz czytam 9 część tłumaczoną z ang na pol na internecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Noom premiera była dość dawno ale wiadomo...remont blogu trwał i musieliśmy wszystko pozmieniać dlatego też późno zostało to wszystko opublikowane...ale ja jeszcze nie czytałam, póki co czekam na fundusze oraz na odrobinę czasu, napewno w wakacje przeczytam ponieważ narazie za dużo mam nauki ;PP

    OdpowiedzUsuń